نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5442
-
الف
+

بازیگر نقش ابراهیم خلیل الله (ع) را بیشتر بشناسید

«محمد صادقی» بازیگر نقش ابراهیم خلیل الله (ع) را بیشتر بشناسید.

به گزارش آی فیلم2، «محمد صادقی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از معدود هنرمندان این کشور است که توفیق بازی در نقش یکی از انبیاء الهی را داشته است. 

خودش معتقد است بازی در نقش پیامبران الهی از بزرگ‌ترین توفیقات او در فعالیت‌های هنری‌اش بوده است.

آقای صادقی پس از ایفای نقش «مامون» در سریال «ولایت عشق» با «ابراهیم خلیل الله (ع)» به سینماها آمد و باعث تعجب هنردوستان شد.

محمد صادقی در نقش مامون

شاید کمتر کسی تصورش را می کرد که مخاطب پس از نقش مامون صادقی بتواند او را به عنوان یکی از پیامبران الهی در ذهن تصور کند اما او آنچنان هنرمندانه به ایفای نقش پرداخت که جای هیچ انتقادی را باقی نگذاشت.

محمد صادقی متولد مشهد و دانش آموخته دکترای ارتباطات از دانشگاه ایالتی «ویسکانسین» امریکا می باشد.

 وی پس از پایان تحصیلات و دوره‌های آموزشی هنری در چند مکتب بازیگری از جمله مدرسه «سن فورد مایزنر» و «لی استراس برگا» در سال ۱۳۷۰ به ایران بازمی‌گردد که اتفاقاً بازگشت وی حضور موفقی را در عرصه بازیگری برایش رقم می‌زند و صادقی در آثار قابل توجهی چون ولایت عشق، ابراهیم خلیل الله (ع)، شاه خاموش، امیرکبیر، عمارت فرنگی، میرزا کوچک خان، ستاره خضرا، بهشت گم شده، ماه از روی سکو، خواب و بیدار، سایه روشن و ...ایفای نقش می‌کند که هر کدام از این آثار بخش مهمی از توان هنری این بازیگر با استعداد ایران را به نمایش می‌گذارند.

درپیوند با این خبر بخوانید:

حسام نواب صفوی: بازی در فلم ابراهیم خلیل الله (ع) بزرگترین تحفه ای بود که از خداوند گرفتم/ من با نقش حضرت اسماعیل (ع) زندگی کردم

بازیگر نقش شیطان در فلم «ابراهیم خلیل الله» را بیشتر بشناسید+بیوگرافی

ب م

نظر شما
ارسال نظر